Tuesday, May 18, 2010

More Notebooks

When I posted my purple and black notebook, Stitchy asked me to make her one.  She made the stamp she wanted on it, and the patterned paper.  Oh yeah and the saying too!  So I made it up for her.  
Once I made it, she decided it wasn't her style lol.  So I told her I'd do another.  (She loves to change her mind a lot.  No wonder we get along so well!) 
Now this is more her style.  Note to self....... wait a day or two for Stitchy to change her mind LOL.  I actually enjoyed making them both and am sending her BOTH.   

I'm entering these into the following challenges also......
http://stampsruschallenge.blogspot.com/- anything other than a card


17 comments:

Tammy said...

Tammy~ you did a great job on both...I love that second one a little better...Great colors and always great image from Stitchy.
smiles...Tammy

stitchy said...

hahaha, see it was good I changed my mind huh, Tammy #1 said so hehe...Thank you TamT these are awesome and I can't wait to scribble in them lol..no I am gonna actually keep tabs on YOU with them haha...Seriously your a true asset to the team girl..can't be happy enough that I have a happy click finger hahahhaha...

hugz
stitch xoxox

Ann Whitfield said...

Great cards Tammy - thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
Ann x

Beryl said...

Two great projects Tammy.
Thank you for sharing them with us at Crafty Ann's.
Beryl xx

Shelly Schmidt said...

Fantastic journals- such a cute image and sentiment! And another great entry for Stamps R Us-thanks for playing again!

Tracey said...

LOL she will love them!

Hope you're having a great week :)

Hugs
Tracey
x

Sarah said...

Fabulous makes Tammy stitch will love them for sure, Thanks for joining in over at OSAAT,
Good Luck
Sarah xx

pinky said...

If Stitchy changes her mind again I'll have it lol. This is just lovely. Thanks for sharing at WhoopsiDaisy this month.
Pinky

Cheryl said...

hi hun no wonder stitchy loved them as they are just great thanks for joining us at OSAAT and the pixie cottage too hugs cheryl xxxxxxx

jimlynn said...

Both are darling! Love that sentiment too. Just great. Thanks for playing along again at Stamps R Us.

Spyder said...

yay!! Ok you know my story, so I won't go there!! Great note book!

(Lyn)

Jolara said...

perfect ! love what you made.
Thanks rof joining us at The pixie challenge blog.
Joyce

Liz said...

Your a minx Tammy! Making me finger sore!
Beautifuly made projects Love the colours and layout too AND OF OURSE STITCHYS IMAGES!

..............and join in next weeks OSAAT challenge too Thanks for playing with us
Liz xx
Te he I can be a funny girl tooooooooooooooo

xx

gina g said...

Gorgeous note pads Tammy. Thanks for joining us at Crafts and Me for our challenge this week. luv gina xx

Wendy - Anntaurus said...

This made me smile lol! Fabulous work. Thanks for joining the DU2DS Challenge this time.

Heike said...

Great cards with cute Details. Thanks for playing with us at the Whoopsi Daisy Challenge. Good Luck!

Hugs
Heike

Patty (LaLatty) said...

Ha....ha.....this one is really cute! Your notebooks are wonderful and you are so good at making them!

Thanks for playing along with our Stamps R Us blog challenge this month!